Nowa formuła zapewniająca lepszy kontakt z nawierzchnią, równowagę osiągów i zwiększoną odporność na zużycie.
Nowa formuła zapewniająca lepszy kontakt z nawierzchnią, równowagę osiągów i zwiększoną odporność na zużycie.
Zwiększa siłę zagłębiania się krawędzi stykających się z powierzchnią śniegu i poprawia odprowadzanie wody wzdłuż poprzecznego rowka.
"Sfazowane krawędzie klocków dostosowane do wzoru bieżnika w celu zoptymalizowania powierzchni styku bez pogorszenia sztywności bloków."
Zoptymalizowany lokalny prześwit lameli dla lepszego zatrzymywania śniegu podczas manewrów i zwiększona sztywność bloków dla poprawy hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach.
Dodatkowe wgłębienia w głównych rowkach ułatwiające zatrzymywanie śniegu.
Testy przeprowadzone przez TÜV SÜD na zlecenie Bridgestone w lutym 2023 r. w obiektach Bridgestone EUPG (Włochy), Bridgestone SPG (Szwecja) i ATP Papenburg (Niemcy) z użyciem samochodu Volkswagen Golf VIII na oponach w rozmiarze 205/55 R16 94V XL Turanza All Season 6 w porównaniu z osiągami głównych konkurentów w tym samym segmencie: Michelin CrossClimate 2, Continental AllSeasonContact i Goodyear Vector 4Season Gen3. Raport TÜV SÜD nr 713281374.
1 Hamowanie na mokrej nawierzchni (80 km/h do 20 km/h, odległość w metrach): Bridgestone (27,2), Continental (28,3), Goodyear (28,9), Michelin (31,4). Hamowanie na suchej nawierzchni (100 km/h do 0 km/h, odległość w metrach): Michelin (37,8), Bridgestone (38,6), Continental (41,3), Goodyear (42,3). Hamowanie na śniegu (40 km/h do 5 km/h, odległość w metrach), Michelin (17,1), Bridgestone (17,3), Goodyear (17,5), Continental (18,0).
2 Drugie miejsce pod względem osiągów na śniegu (przyspieszenie, hamowanie, przyczepność boczna, prowadzenie), średnia ocena w %: Michelin (101,5%), Bridgestone (100%), Goodyear (96,4%), Continental (95,8%).
3 Na podstawie wewnętrznych testów przeprowadzonych na oponach Bridgestone Turanza All Season 6 względem Bridgestone Weather Control A005 EVO, ref. 205/55 R16.