3-WARSTWOWA MIESZANKA
Oferowana przez Bridgestone zaawansowana technologia 3-warstwowej mieszanki na oponę przednią. Podwójna mieszanka jest twarda w środku bieżnika, co zapewnia silną stabilność hamowania, liniowe prowadzenie i duży przebieg. Na krawędziach mieszanka jest miękka i lepka, aby zapewnić maksymalną przyczepność na zakrętach... aż do pełnego pochylenia.
5-WARSTWOWA MIESZANKA
Opracowana wyłącznie przez inżynierów MotoGP firmy Bridgestone, ta unikalna technologia 5-warstwowej mieszanki na opony tylne składa się z 3 różnych mieszanek. Mieszanka jest twarda w środku bieżnika w celu zapewnienia większej stabilności, liniowego prowadzenia i dużego przebiegu. Średnia miękkość mieszanki na krawędziach zapewnia maksymalną przyczepność przy półpochyleniu, umożliwiając szybkie przyspieszanie przy wychodzeniu z zakrętu. Dzięki bardzo lepkiej krawędzi można wchodzić w zakręt z całkowitą pewnością. Wyjątkowa technologia dla wyjątkowej jazdy!
Pas MONO SPIRAL (MS) BELT
PRACUJE W NIŻSZEJ TEMPERATURZE, Z WIĘKSZĄ STABILNOŚCIĄ
Lekkie i wytrzymałe kordy owinięte wokół obwodu opony w celu zapewnienia odczucia płynnej przyczepności. Przyczynia się to uzyskania wysokich osiągów dzięki zmniejszeniu masy, poprawie przyczepności, stabilności obrotów, wysokiej wydajności i efektowi tłumienia.
KORD Z WŁÓKNAMI O WYSOKIEJ ROZCIĄGLIWOŚCI I PRZENIKALNOŚCI (KORD HTSPC)
LEPSZA OGÓLNA OBSŁUGA
Materiał stalowego kordu składa się z indywidualnie izolowanych gumą włókien wewnętrznych o wysokiej przewodności cieplnej w celu zwiększenia wymiany ciepła i zmniejszenia ryzyka rozerwania. Cechy te sprzyjają wysokiej stabilności, przyczepności, absorpcji i trwałości.
POLIMER RC
BARDZIEJ PEWNY KONTAKT OPONY Z DROGĄ
Technologia RC Polymer optymalizuje rozkład krzemionki w mieszance gumowej i poprawia elastyczność bieżnika, umożliwiając większy kontakt z nawierzchnią zarówno przy wysokich, jak i niskich temperaturach zewnętrznych. Zmniejszenie tarcia cząsteczkowego poprawia również opór toczenia, zmniejszając zużycie paliwa.
SILICA RICH EX W OPONIE PRZEDNIEJ
PEWNIEJSZA PRZYCZEPNOŚĆ PRZEDNIEJ OPONY
Dzięki większej zawartości krzemionki niż w konwencjonalnej mieszance wzbogaconej krzemionką (SILICA RICH) możliwa jest poprawa osiągów na mokrej nawierzchni.
WIĘKSZA PRZYCZEPNOŚĆ, WIĘKSZY PRZEBIEG
Opracowana przez Bridgestone technologia NanoPro-Tech optymalizuje osiągi opony na poziomie molekularnym. Pomaga to zmniejszyć tarcie, ciepło i odkształcenia bieżnika podczas obrotu opony, co przekłada się na lepszą przyczepność bieżnika i dłuższą żywotność.
PULSE GROOVE
LEPSZE OSIĄGI NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Projekt rowków rzeźby bieżnika łączący impulsowe rowki z niewielkimi deflektorami środkowymi. Wyrównuje to przepływ wody i optymalizuje prędkość jej przepływu. W ten sposób prowadzi do lepszego odprowadzania wody, lepszej przyczepności i lepszego trzymania na mokrej nawierzchni oraz mniejszego współczynnika poślizgu.