LEPSZE PROWADZENIE
Stalowy kord wykonany jest z indywidualnie izolowanych włókien o wysokim współczynniku przewodzenia ciepła. To redukuje możliwość rozerwania opony, zwiększa stabilność przy dużych prędkościach, przyczepność i wytrzymałość.
OBNIŻA TEMPERATURĘ I ZWIĘKSZA STABILNOŚĆ
Lekkie i odporne kordy, oplatające oponę po obwodzie dają równomierną przyczepność. To oznacza redukcję wagi, stabilność obrotową, świetne osiągi przy wysokich prędkościach i dodatkowe tłumienie drgań.
3-WARSTWOWA MIESZANKA GUMOWA
Zaawansowana 3-warstwowa mieszanka gumowa Bridgestone do przednich opon. Dwuskładnikowa mieszanka jest twarda w środkowej części bieżnika, zapewniając stabilność podczas ostrego hamowania, liniowe prowadzenie i duży przebieg. Z kolei na barkach opony mieszanka jest miękka i lepka, co daje maksymalną przyczepność na zakrętach, nawet przy maksymalnym wychyleniu.
5-WARSTWOWA MIESZANKA GUMOWA
Unikalny 5-warstwowy produkt do tylnych opon, składający się z trzech różnych mieszanek, opracowany przez inżynierów Bridgestone zajmujących się projektowaniem opon do wyścigów MotoGP. Mieszanka jest twarda w środkowej części bieżnika, zapewniając dodatkową stabilność, liniowe prowadzenie i duży przebieg. Średnia miękkość mieszanki na barkach przekłada się zaś na maksymalną trakcję w półpochyleniu, co umożliwia szybkie przyspieszanie przy wychodzeniu z zakrętu. Bardzo lepkie krawędzie umożliwiają zaś odważne pokonywanie zakrętów w głębokim złożeniu. Wyjątkowa technologia do wyjątkowej jazdy!
PEWNIEJSZA PRZYCZEPNOŚĆ OPONY PRZEDNIEJ
Osiągi na mokrej nawierzchni są podniesione jeszcze bardziej dzięki zwiększeniu ilości krzemionki w porównaniu z mieszanką Silica Rich
PEWNIEJSZE TRZYMANIE DROGI
Polimery podnoszą odporność na zużycie, a krzemionka wspiera osiągi na mokrej nawierzchni. RC POLYMER, stworzony z pomocą technologii NanoPro-Tech™, zwiększa osiągi na mokrej nawierzchni i żywotność opon.
WIĘKSZA PRZYCZEPNOŚĆ, WYŻSZE PRZEBIEGI
Technologia NanoPro-Tech™ firmy Bridgestone optymalizuje osiągi opony na poziomie molekularnym. To pozwala zmniejszyć wewnętrzne tarcie, nagrzewanie i deformacje, co zwiększa przyczepność i żywotność.