Konstrukcja 3LC daje części środkowej przebieg, a strefie barkowej przyczepność. Technologia Cap & Base zwiększa sztywność bieżnika i pochłanianie wstrząsów w każdych warunkach pogodowych.
Wizualizacja zachowania powierzchni kontaktowej opony za pomocą technologii pomiarowej i symulacyjnej. Skutkuje mniejszym uślizgiem i zwiększonym przebiegiem.
OBNIŻA TEMPERATURĘ I ZWIĘKSZA STABILNOŚĆ
Lekkie i odporne kordy, oplatające oponę po obwodzie dają równomierną przyczepność. To oznacza redukcję wagi, stabilność obrotową, świetne osiągi przy wysokich prędkościach i dodatkowe tłumienie drgań.
WIĘKSZA PRZYCZEPNOŚĆ, WYŻSZE PRZEBIEGI
Technologia NanoPro-Tech™ firmy Bridgestone optymalizuje osiągi opony na poziomie molekularnym. To pozwala zmniejszyć wewnętrzne tarcie, nagrzewanie i deformacje, co zwiększa przyczepność i żywotność.
PEWNIEJSZE TRZYMANIE DROGI
Polimery podnoszą odporność na zużycie, a krzemionka wspiera osiągi na mokrej nawierzchni. RC POLYMER, stworzony z pomocą technologii NanoPro-Tech™, zwiększa osiągi na mokrej nawierzchni i żywotność opon.
WIĘKSZA PRZYCZEPNOŚĆ W CHŁODNYCH I WILGOTNYCH WARUNKACH
Mieszanka Silica Rich zapewnia wysoką przyczepność w niskich temperaturach po rozpoczęciu jazdy i daje świetne osiągi na mokrej nawierzchni
PEWNIEJSZA PRZYCZEPNOŚĆ OPONY PRZEDNIEJ
Osiągi na mokrej nawierzchni są podniesione jeszcze bardziej dzięki zwiększeniu ilości krzemionki w porównaniu z mieszanką Silica Rich
LEPSZE PROWADZENIE
Stalowy kord wykonany jest z indywidualnie izolowanych włókien o wysokim współczynniku przewodzenia ciepła. To redukuje możliwość rozerwania opony, zwiększa stabilność przy dużych prędkościach, przyczepność i wytrzymałość.
LEPSZE OSIĄGI NA MOKREJ NAWIERZCHNI
Rzeźba bieżnika łącząca impulsowe rowki z niewielkimi deflektorami środkowymi. To wyrównuje przepływ wody i optymalizuje jego prędkość. Dzięki temu uzyskano zwiększony drenaż wody, lepszą przyczepność i mniejsze uślizgi w wilgotnych warunkach.