Zdjęcie przedstawia oponę Bridgestone Duravis R002 na autostradziez grafiką, która prezentuje jej unikalne kluczowe cechy.

Przełomowe. Większa odporność na zużycie. Najwyższa w klasie przyczepność na mokrym.

Większa odporność na zużycie i niższy koszt na kilometr 1
Najlepsza w swojej klasie przyczepność na mokrej nawierzchni 2
Optymalne zużycie paliwa 3

ODKRYJ OPONY Duravis-r002

Duravis-r002 Opony UniwersalneOś napędowa
  • Innowacyjny wzór zapewnia lepszą przyczepność opony na mokrej nawierzchni dzięki zoptymalizowanemu odprowadzaniu wody.
  • Mieszanka zewnętrzna NanoPro-Tech zmniejsza opór toczenia opony i ogranicza straty energii.
  • Mieszanki zewnętrzne o wysokiej zawartości krzemionki gwarantują przyczepność na mokrej nawierzchni i niską temperaturę eksploatacji.
  • Specjalny proces wytwarzania mieszanki zapewnia bardziej równomierne zużywanie się opon i poprawia przyczepność.
Duravis-r002 Opony UniwersalneOś naczepowa
  • Innowacyjny wzór zapewnia lepszą przyczepność opony na mokrej nawierzchni dzięki zoptymalizowanemu odprowadzaniu wody.
  • Mieszanka zewnętrzna NanoPro-Tech zmniejsza opór toczenia opony i ogranicza straty energii.
  • Mieszanki zewnętrzne o wysokiej zawartości krzemionki gwarantują przyczepność na mokrej nawierzchni i niską temperaturę eksploatacji.
  • Specjalny proces wytwarzania mieszanki zapewnia bardziej równomierne zużywanie się opon i poprawia przyczepność.
Duravis-r002 Opony UniwersalneOś kierująca
  • Innowacyjny wzór zapewnia lepszą przyczepność opony na mokrej nawierzchni dzięki zoptymalizowanemu odprowadzaniu wody.
  • Mieszanka zewnętrzna NanoPro-Tech zmniejsza opór toczenia opony i ogranicza straty energii.
  • Mieszanki zewnętrzne o wysokiej zawartości krzemionki gwarantują przyczepność na mokrej nawierzchni i niską temperaturę eksploatacji.
  • Specjalny proces wytwarzania mieszanki zapewnia bardziej równomierne zużywanie się opon i poprawia przyczepność.

Technologie Duravis R002

To zdjęcie pokazuje zbliżenie na rzeźbę bieżnika opony Duravis R002.

Niski współczynnik odkształcenia bieżnika i zaawansowana mieszanka

Dla lepszej przyczepności na mokrym i optymalnego kosztu na km ¹
Wzór bieżnika opon Duravis R002 obejmuje zoptymalizowaną rzeźbę, większą powierzchnię styku i bloki o wysokiej sztywności, aby zwiększyć żywotność opony i utrzymać kontrolę nad odkształceniami. Dodatkowo mieszanka o wysokiej zawartości krzemionki i proces jej przygotowania zapewniają równomierne zużycie.
Ten obraz pokazuje, jak Duravis R002 osiągnął najlepszą w swojej klasie przyczepność na mokrej nawierzchni.

Nowoczesna rzeźba i mieszanka o wysokiej zawartości krzemionki

Wydajniejsze odprowadzanie wody przez elementy bieżnika
Wzór bieżnika Duravis R002 z rowkami w kształcie litery Y, wieloma lamelami 3D zapewnia lepsze odprowadzanie wody. Wysoka przyczepność na mokrej nawierzchni zapewnia krótszą drogę hamowania. Mieszanka o wysokiej zawartości krzemionki zapewnia dobrą przyczepność na mokrym przez cały okres eksploatacji.
To zdjęcie pokazuje, w jaki sposób Bridgestone Duravis R002 zapewnia optymalne zużycie paliwa.

Niski współczynnik odlształcenia bieżnika i mieszanka NanoPro-Tech ™

Optymalne zużycie paliwa
Zaawansowana rzeźba bieżników opon Duravis R002 pomaga zmniejszyć zużycie energii i paliwa. Bloki bieżnika o wysokiej sztywności pomagają utrzymać kontrolę nad odkształceniami zmniejszając opór toczenia, a mieszanka Nano-Pro Tech ™ wierzchniej warstwy bieżnika zapewnia niskie straty energii.

Nota Prawna

1 Na podstawie bieżących wyników testów wewnętrznych zużycia w porównaniu z poprzednikami R-STEER 001, R-DRIVE 001 i R168. Rozmiary 315 / 80R22,5 dla STEER i DRIVE oraz 385 / 65R22,5 dla TRAILER.

2 Testy przeprowadzone przez TÜV SÜD na zlecenie Bridgestone w listopadzie 2019 r. W obiektach EUPG, Aprilia (Włochy) w celu testów na mokro, na MAN TGX 26.500, na oponach o rozmiarze 315/80 R 22.5. Bridgestone DURAVIS R-STEER 002 / R-DRIVE 002 w porównaniu z osiągami głównych konkurentów w tym samym segmencie: Michelin X Multiway 3D XZE / X Multiway 3D XDE, Continental Hybrid HS3 / Hybrid HD3, Goodyear Kmax S Gen.2 / Kmax D Gen.2. Załącznik nr raportu [713168488] Droga hamowania na mokrej nawierzchni (60 km / h do 0 km / h) w metrach: Bridgestone DURAVIS R002 (24,9), Continental Hybrid (25,3), Goodyear K-max Gen-2 (25,5), Michelin X Multiway 3D (26,1) Stabilność boczna na mokrej nawierzchni (na zakrętach) w metrach / sekundę 2: Bridgestone DURAVIS R002 (3,18), Continental Hybrid (3,14), Goodyear K-max Gen-2 (3,14), Michelin X Multiway 3D (3,15).

3 Etykieta UE dla rozmiarów 315 / 80R22,5 STEER & DRIVE i 385 / 65R22,5 w przypadku PRZYCZEP.

4 Na podstawie wewnętrznej oceny terenowej. Stan maj 2019 r.

Może Cię też zainteresować

Optymalizacja zarzadzania oponami i flotą
Bridgestone łączy innowacje, partnerstwo i badania, aby opracować wiodące rozwiązania w zakresie mobilności dla flot. Dowiedz się, jak te rozwiązania mogą poprawić wydajność floty, oszczędzić paliwo, wspierać kierowców i zwiększyć ogólną wydajność floty.
Zdjęcie przedstawia rozwiązania Bridgestone w zakresie mobilności dla flot.
Bandag- rozwiązania w zakresie bieżnikowania
Bandag, jako uznany na świecie dostawca systemów bieżnikowania i opon bieżnikowanych klasy premium, łączy ponad 60 lat doświadczenia w branży z bezkompromisową dbałością o bezpieczeństwo i niezawodność.
To zdjęcie przedstawia flotę używającą opon bieżnikowanych Bandag, do jazdy po autostradzie z pięknym krajobrazem w tle.