1 Na podstawie bieżących wyników testów wewnętrznych zużycia w porównaniu z poprzednikami R-STEER 001, R-DRIVE 001 i R168. Rozmiary 315 / 80R22,5 dla STEER i DRIVE oraz 385 / 65R22,5 dla TRAILER.
2 Testy przeprowadzone przez TÜV SÜD na zlecenie Bridgestone w listopadzie 2019 r. W obiektach EUPG, Aprilia (Włochy) w celu testów na mokro, na MAN TGX 26.500, na oponach o rozmiarze 315/80 R 22.5. Bridgestone DURAVIS R-STEER 002 / R-DRIVE 002 w porównaniu z osiągami głównych konkurentów w tym samym segmencie: Michelin X Multiway 3D XZE / X Multiway 3D XDE, Continental Hybrid HS3 / Hybrid HD3, Goodyear Kmax S Gen.2 / Kmax D Gen.2. Załącznik nr raportu [713168488] Droga hamowania na mokrej nawierzchni (60 km / h do 0 km / h) w metrach: Bridgestone DURAVIS R002 (24,9), Continental Hybrid (25,3), Goodyear K-max Gen-2 (25,5), Michelin X Multiway 3D (26,1) Stabilność boczna na mokrej nawierzchni (na zakrętach) w metrach / sekundę 2: Bridgestone DURAVIS R002 (3,18), Continental Hybrid (3,14), Goodyear K-max Gen-2 (3,14), Michelin X Multiway 3D (3,15).
3 Etykieta UE dla rozmiarów 315 / 80R22,5 STEER & DRIVE i 385 / 65R22,5 w przypadku PRZYCZEP.
4 Na podstawie wewnętrznej oceny terenowej. Stan maj 2019 r.