Technologie oponiarskie

Opony rolnicze Bridgestone

Z oponami Bridgestone przesuniesz granice osiągów opon.

HARMONIZACJA NORM

Europejska Organizacja Techniczna ds. Opon i Obręczy (ETRTO) harmonizuje normy techniczne dotyczące opon i umożliwia ich wzajemną wymienność. Opony do ciągników historycznie ewoluowały w tym samym tempie, co nowe generacje ciągników. Aby zapewnić większą nośność i lepsze właściwości trakcyjne, rozwiązaniem było najpierw powiększenie przekroju opony. Dlatego też serie opon stopniowo zmieniały się od serii 85 do serii extra large. Jednak, gdy nie było już możliwe dalsze powiększanie przekroju opony, technologie IF i VF pozwoliły na zwiększenie nośności, poprawę trakcji, a także na lepsze zabezpieczenie gleby. W przypadku opon IF i VF, ślad zwiększa się nie na szerokość, ale na długość. Oprócz tych standardów technicznych, każdy producent opon wnosi swoje doświadczenie, aby zwiększyć osiągi opony w oparciu o wyjątkowe składniki opony. Odkryjmy wszystkie technologie opon proponowane przez Bridgestone, aby przesunąć granice osiągów.

Technologie opon ciągnikowych

Korzyści wynikające z zastosowania technologii opon VF.

Technologia VF dla VT-TRACTOR

"Opona o bardzo wysokim ugięciu" (VF) opisuje budowę opony pneumatycznej, w której osnowa wykazuje większą zdolność do ugięcia niż odpowiadająca jej opona standardowa. Zapewnia to wyższą zdolność do zginania niż odpowiednia opona standardowa, a tym samym zwiększa jej powierzchnię styku. Zwiększa to również nośność aż o nawet 40%. Na polu, opona IF pracuje przy niższym ciśnieniu powietrza, co zmniejsza ugniatanie gleby i zapewnia większe plony. Na drodze, opona IF przenosi większe ładunki, co oznacza mniej cykli transportowych na drodze. Oszczędzasz czas i redukujesz koszty operacyjne.
Odkryj technologie opon VF Bridgestone
Oznaczenie NRO na oponie.

Opcja wąskiej obręczy (NRO) dla opon VT-TRACTOR

Oznaczenie NRO pozwala na stosowanie obręczy o szerokości mniejszej niż normalnie dopuszczają normy ETRTO dla opon IF lub VF tego samego rozmiaru. Pozwala to na uniknięcie systematycznej zmiany obręczy na korzyść technologii VF. Opony Bridgestone z oznaczeniem NRO mają dwa zestawy unikalnych oznaczeń na ścianach bocznych, jak pokazano na zdjęciu.

Technologia opon VT-COMBINE

VT-COMBINE wysoka nośność.

IF CFO i VF CFO na oponie VT-COMBINE

Połączenie przednich opon Bridgestone IF CFO i tylnych opon Bridgestone VF CFO zapewnia większa nośność w porównaniu do opon standardowych lub niższe ciśnienie przy takim samym obciążeniu. Wysokie obciążenie w cyklicznych operacjach polowych (CFO) oznacza duży wzrost wydajności. Opony VT-COMBINE są zaprojektowane do przenoszenia większych obciążeń niż odpowiadające im opony standardowe. W szczególności cykliczne prace polowe pozwalają na cykliczne (powtarzające się) zwiększanie obciążeń, gdy platforma tnąca jest podniesiona lub gdy zbiornik ziarna jest pełny, np. w pewnych warunkach dodatkowe obciążenie może wynosić nawet do 86%.
Obejrzyj film o technologii VT-COMBINE

Najwyższa odporność na zużycie i uszkodzenia

Większa odporność na zużycie i uszkodzenia.

Doskonała mieszanka we wszystkich oponach Bridgestone

Opony rolnicze Bridgestone są wykonane z odpornej na zużycie mieszanki, która zawiera oleje roślinne. Nasza najnowsza mieszanka we wszystkich oponach rolniczych Bridgestone jest częściowo wykonana z olejów roślinnych zamiast z niektórych olejów ropopochodnych. Ta nowa generacja mieszanki bieżnika opon rolniczych Bridgestone zapewnia jeszcze lepszą odporność na zużycie i uszkodzenia niż poprzednia generacja opon Bridgestone.

Technologia stopki

Większe ugięcie przy niskim ciśnieniu.

Stopka S-Line

Unikalny i wytrzymały profil stopki S-LINE zapewnia trwałość w ekstremalnych warunkach, z dużą elastycznością przy niższym ciśnieniu, aby zmniejszyć ubicie gleby, ale także wysokie i stale zmieniające się obciążenia.

Znajdź dealera

Wyszukaj dealera, wpisując swój kod pocztowy lub nazwę miejscowości

Widok z lotu ptaka na duże gospodarstwo rolne.