1 Przeprowadzone przez TÜV SÜD na zlecenie Bridgestone w październiku i listopadzie 2018 r. testy zachowania na suchej i mokrej nawierzchni na torze ATP Papenburg (Niemcy), testy hałasu, komfortu oraz testy laboratoryjne w ośrodku TÜV SÜD Product Service (Niemcy), a także testy zachowania na śniegu i lodzie w ośrodku testowym ARCTIC FALLS (Szwecja) odbywały się z wykorzystaniem samochodu VW Golf VII wyposażonego w opony o rozmiarze 195/65 R15. Opony Blizzak LM005 Driveguard osiągnęły wyniki porównywalne z głównymi konkurentami z tego samego segmentu: Continental WinterContact TS860, Michelin Alpin 6, Goodyear UltraGrip 9, Pirelli Cinturato Winter. Załącznik do Raportu nr [713139853-03] Droga hamowania na śniegu (z 40 do 5 km/h) w metrach: Bridgestone LM005 Driveguard (16,6), Continental WinterContact TS860 (16,1), Goodyear UltraGrip 9 (17,0), Pirelli Cinturato Winter (17,0), Michelin Alpin 6 (17,2) Przyspieszenie na śniegu/właściwości trakcyjne (od 10 do 35 km/h) w sekundach: Bridgestone LM005 Driveguard (3,53), Continental WinterContact TS860 (3,49), Michelin Alpin 6 (3,56), Pirelli Cinturato Winter (3,59), Goodyear UltraGrip 9 (3,63) Droga hamowania na lodzie (z 20 do 5 km/h) w metrach: Bridgestone LM005 (10,6), Michelin Alpin 6 (10,3), Pirelli Cinturato Winter (10,7), Continental WinterContact TS860 (10,8), Goodyear UltraGrip 9 (11,0) Droga hamowania na mokrej nawierzchni (z 80 do 20 km/h) w metrach: Bridgestone LM005 Driveguard (27,2), Continental WinterContact TS860 (29,5), Goodyear UltraGrip 9 (30,0), Pirelli Cinturato Winter (30,3), Michelin Alpin 6 (30,7) Stabilność dzięki przyczepności bocznej na mokrej nawierzchni (podczas pokonywania zakrętów) w metrach na sekundę do kwadratu: Bridgestone LM005 Driveguard (6,53), Continental WinterContact TS860 (6,34), Goodyear UltraGrip 9 (6,30), Pirelli Cinturato Winter (6,23), Michelin Alpin 6 (6,18).