Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy uruchomił swoją nową stronę internetową. Wraz z kompleksową prezentacją produktów – do samochodów ciężarowych, autobusów, maszyn rolniczych i opon OTR – nowa witryna posiada również zaawansowane narzędzie wyszukiwania produktów, które pomoże użytkownikowi znaleźć właściwą oponę.

Nowa strona Bridgestone nie tylko oferuje kompletne informacje o produktach, ale także przyjazny interfejs. Zaawansowana technologia nawigacji zapewnia dostęp do treści i funkcjonalne środowisko wszystkim odwiedzającym. Strona jest w pełni kompatybilna z tabletami i zostanie w niedalekiej przyszłości zoptymalizowana dla wszystkich urządzeń mobilnych.

Przeglądając treści zamieszczone na nowej witrynie, odwiedzający znajdą szczegółowe informacje na temat całej gamy produktów ciężarowych, łącznie z flagową serią paliwooszczędnych opon ECOPIA, nową generacją wszechstronnych i wielofunkcyjnych opon regionalnych, pierwszą odsłoną rolniczych opon Bridgestone segmentu Premium oraz rozszerzonym asortymentem docenianych na świecie produktów OTR.

Oprócz dokładnych opisów, nowa witryna oferuje także możliwość poznania od podszewki technologii i procesów, które kryją się za każdą z opon i korzyści jakie niosą one użytkownikom końcowym.

Wysłuchaliśmy naszych klientów i na podstawie ich sugestii stworzyliśmy przyjazną użytkownikowi wyszukiwarkę opon, dostosowaną do dzisiejszych potrzeb i wymagań – mówi Harald Van Ooteghem, Senior Manager Marketing Planning, Bridgestone Europe.

Jednym z kluczowych elementów witryny jest możliwość znalezienia właściwych opon Bridgestone do zastosowań na każdym rodzaju pojazdu i każdym rodzaju nawierzchni. Niezależnie od tego, czy użytkownik szuka konkretnego modelu, rozmiaru ogumienia, czy opon specyficznego przeznaczenia, wyszukiwarka Tyre Finder generuje fachowe wskazówki i porady, które umożliwią najlepszy wybór. Użytkownik ma także możliwość pobrania wielu materiałów pomocniczych w wielu formatach. 

Strona jest obecnie dostępna w języku polskim, angielskim, francuskim, niemiecki i hiszpańskim. Pozostałe wersje językowe zostaną uruchomione w ciągu kilku najbliższych miesięcy. Pozwoli to na skuteczne dotarcie do wszystkich klientów w całej Europie, począwszy od użytkowników końcowych, menadżerów flot ciężarowych, specjalistów, na profesjonalnych dealerach opon kończąc. 

Więcej informacji dostępnych na stronie: http://www.bridgestone.pl/