Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu zapewnienia najwyższego poziom satysfakcji z jej użytkowania. Wykorzystujemy pliki cookie w celu zapamiętania Twoich ustawień i gromadzenia statystyk internetowych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na przesyłanie plików cookie na urządzenie, zmień odpowiednio ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Jeżeli wyrażasz zgodę na przesyłanie plików cookie na urządzenie, kliknij „Dalej”. Należy pamiętać, że ustawienia plików cookie w przeglądarce internetowej można zmienić w dowolnym momencie, wyłączając niektóre lub wszystkie z nich. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas plików cookie znajduje się w naszej „Polityce plików cookie”.

Opona o bardzo wysokiej zdolności ugięcia (VF)” jest oponą o konstrukcji, w której osnowa posiada większą wytrzymałość, niż w odpowiadającej jej oponie standardowej (*). Jakie są tego zalety?

Zmniejszone ubicie gleby

Podobne obciążenie •

Ta sama prędkość •

Niższe ciśnienie w ogumieniu •

KORZYŚĆ:

Praca z niższym ciśnieniem w oponach zmniejsza zagęszczanie gleby kołami, co skutkuje większymi plonami

Przenoszenie większych obciążeń i oszczędność czasu w ruchu drogowym

• Ta sama prędkość

• To samo ciśnienie

• O 40% większy udźwig

KORZYŚĆ:

Możliwość przewozu większego ładunku oznacza zmniejszenie ilości cykli drogowych. Uzyskuje się oszczędność czasu i obniżenie kosztów eksploatacyjnych.

Wzrost efektywności

Podobne obciążenie •

To samo ciśnienie •

Większa prędkość •

KORZYŚĆ:

Udźwig jest niezależny od prędkości, zatem nie ma potrzeby zmieniać ciśnienia w oponach, przemieszczając się z pola na drogę. Uzyskuje się oszczędność czasu i zwiększenie wydajności.



Nacisk na oś oraz prędkość nie mogą w żadnym wypadku przekroczyć wartości zalecanych przez producenta pojazdu oraz dopuszczonych przez przepisy. 

(*) Zgodnie z regulaminem nr 106 Europejskiej Komisji Gospodarczej, artykuł 2.20.1