Ta strona wykorzystuje pliki cookie w celu zapewnienia najwyższego poziom satysfakcji z jej użytkowania. Wykorzystujemy pliki cookie w celu zapamiętania Twoich ustawień i gromadzenia statystyk internetowych. Jeżeli nie wyrażasz zgody na przesyłanie plików cookie na urządzenie, zmień odpowiednio ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Jeżeli wyrażasz zgodę na przesyłanie plików cookie na urządzenie, kliknij „Dalej”. Należy pamiętać, że ustawienia plików cookie w przeglądarce internetowej można zmienić w dowolnym momencie, wyłączając niektóre lub wszystkie z nich. Więcej informacji na temat wykorzystywanych przez nas plików cookie znajduje się w naszej „Polityce plików cookie”.

FAQs

Generał

  • Czy Bridgestone i Firestone to ta sama firma?

    Tak. Bridgestone i Firestone to różne marki opon jednak są one zarządzane przez Grupę Bridgestone. Zarówno gama opon Bridgestone jak i Firestone zostały opracowana i wyprodukowane przez Bridgestone Europe.

  • Czy muszę wymienić wszystkie 4 opony w moim ciągniku czy mogę tylko 2 ( np. na tylnej osi)?

    Aby w pełni skorzystać z technologii Bridgestone VF zalecamy montaż opon Bridgestone VT-TRACTOR na osi przedniej i tylnej. Niemniej jednak, możliwy jest montaż tylko na jednej osi a różnica w wydajności powinna nadal być widoczna. W takim przypadku zaleca się sprawdzenie ustawienia kół, aby upewnić się, ze prędkość kół przednich jak i tylnych pozostaje w równowadze.
    Nie jest zalecany montaż opon VF i IF lub opon standardowych na tej samej osi.

  • W jaki sposób opona Bridgestone VT-TRACTOR przenosi większe obciążenie niż opona standardowa przy takim samym ciśnieniu?

    Opony Bridgestone VT-TRACTOR Bridgestone są zbudowane przy użyciu zupełnie innej technologii niż standardowe opony rolnicze. Bardzo wytrzymałe karkasy, ściany boczne o ultra-niskiej sztywności pionowej i nowy wzór bieżnika sprawiają, że opony Bridgestone VT-TRACTOR mogą przenosić 40% więcej obciążenia niż standardowe opony. Oznacza to, że można załadować więcej i objąć zasięgiem większą powierzchnię upraw bez uszczerbku dla gleby. Opony Bridgestone VT-TRACTOR zapewniają maksymalną wydajność, produktywność oraz ochronę upraw i wierzchniej warstwy gleby.

  • Nie mam ciagnika o dużej mocy. Czy warto mimo to zamontowac opony Bridgestone VT-TRACTOR?

    Tak. Chociaż procentowa różnica w wydajności będzie oczywiście większa w przypadku ciagników o dużej mocy to nie znaczy, że ciagniki mniejsze, kompaktowe nie mogą korzystać z technologii VF wykorzystanej w budowie opony Bridgestone VT-TRACTOR. Będą one nadal dostarczać wymiernych korzyści pod względem przyczepności, zużycia paliwa i ochrony gleb. Skontaktuj się ze sprzedawcą lub biurem sprzedaży Bridgestone aby uzyskać więcej informacji.

  • Jak używać tabeli prędkość/ ciśnienie?

    Nie ma takiej potrzeby! Opony rolnicze Bridgestone są wyposażone w najbardziej zaawansowaną technologię VF na rynku, co oznacza możliwość bardzo dużego ugięcia. Ten standard ETRTO (European Tyre i Rim Technical Organisation) pozwala na przenoszenie tego samego ładunku przy dowolnej prędkości pojazdu (maksymalnie do 50 km / h). Oznacza to, że nie trzeba zmieniać ciśnienia w oponach przy wjeździe z pola na drogę, ani nie trzeba zmniejszać ładunku. Pozwala to na znaczną oszczędność czasu i bezproblemową jazdę.

  • Czy opona Bridgestone VT-TRACTOR jest najdelikatniejszą dla gleby opona rolniczą?

    Rzeczywiście tak jest. Zarówno testy niezależne jak i wewnętrzne wykazały, że technologia VF (Very High Flection) wykorzystana w projektowaniu opony Bridgestone VT-TRACTOR zapewnia wyjątkową przyczepność i wydajność przy znacznie niższym ciśnieniu. Oznacza to, że ciężar rozkłada się na znacznie większym obszarze, co zwiększa przyczepność przy jednoczesnym zmniejszeniu nacisku i ubicia gleby. Różnica będzie widoczna w czasie żniw!

  • Co oznacza napis "NRO" na boku opony?

    "NRO" oznacza "Opcja Wąskiej Felgi". Ten nowy standard jest unikalny dla opon Bridgestone VT-TRACTOR.
    Przy opracowywaniu technologii Bridgestone VF do użytku w tradycyjnych rozmiarach, Bridgestone opracował specjalną wersję bieżnika do wykorzystania na węższych felgach w rozmaitych rozmiarach. Funkcja ta pozwala korzystać z opon VF bez konieczności zmiany felg a zatem obniża koszty inwestycyjne. Szczegółowe informacje na temat dostępnych rozmiarów opon i obręczy towarzyszących można znaleźć w oficjalnej broszurze produktu.

  • Co oznacza symbol "VT" ?

    "VT-TRACTOR" to nazwa bieżnika flagowej opony rolniczej Bridgestone."V" oznacza kąt żeber."T" oznacza wysoką przyczepność i "TRACTOR" oznacza maszynę, do której pasuja te konkretne rozmiary. Inne rozmiary i zastosowania zostaną wprowadzone w przyszłości, w tym na przykład VT-Combine.

  • Dlaczego opony Bridgestone?

    Bridgestone projektuje i rozwija wysokiej jakości opony rolnicze, które łączą doskonałą wydajność i efektywność dzięki technologii, która chroni Twój najcenniejszy atut: Twoją ziemię.Opony Bridgestone VT-TRACTOR są stworzone do pracy przy bardzo niskim cisnieniu, oferując doskonałą przyczepność przy jednoczesnym zminimalizowaniu ugniatania gleby. Dodatkowo zapewniają większą wydajność, skrócenie czasu pracy, niżze zużycie paliwa i wyższe plony. Innymi słowy, Opony Bridgestone to inwestycja, która szybko się zwraca!

  • Czy opona Bridgestone VT-TRACTOR pomoże mi zaoszcządzić paliwo?

    Tak. Niezależne testy wykazały, że opony Bridgestone VT-TRACTOR, dzięki doskonałej przyczepności, pozwalają zaoszczędzić do 36 litrów paliwa/ dzień lub ponad 500 € / 500 ha, w porównaniu do innych produktów premium.

  • Czy opony Bridgestone VT-TRACTOR pomoga mi zaoszcządzić czas?

    Tak na pewno będzie. Niezależne testy dowiodły już, że lepsza trakcja opon Bridgestone VT-TRACTOR pozwala obrobić około 0,9 ha więcej w ciagu jednego dnia w porównaniu z aktualnymi oponami kluczowych graczy na rynku.Większa ładowność Bridgestone VT-TRACTOR oznacza również, że można zamontować np. większe ramiona natryskowe czy szerokie pługi, które mogą obejmować dużą większą powierzchnię w jednym przebiegu, oszczędzając w ten sposób jeszcze więcej czasu, powodując mniejsze naruszenie gleby i zmniejszenie zużycia paliwa.

Kategorie