Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić najwyższą jakość podczas jej przeglądania. Pliki cookie są również stosowane celem zapamiętywania ustawień i gromadzenia statystyk strony. Jeśli zaakceptujesz pliki bez jakichkolwiek zmian ustawień, przyjmujemy że akceptujesz również otrzymywanie plików cookies na tej stronie. Istnieje jednak zawsze możliwość zmiany ustawień plików cookie.

Aktualności


Bridgestone Europe rozpoczyna kampanię Club 46 we współpracy z Valentino Rossim

02 kwietnia 2014

W sezonie 2014 firma Bridgestone planuje przeprowadzić siedem konkursów, w których wylosowanych zostanie ogółem 46 zwycięzców!

W każdym konkursie dwóch szczęśliwych laureatów otrzyma niezwykłą nagrodę, której nie da się kupić za żadne pieniądze – jest nią bowiem wizyta VIP na zawodach MotoGP oraz spotkanie z Valentino Rossim.

Firma Bridgestone rozpoczęła kampanię promocyjną Club46 we współpracy z dziewięciokrotnym mistrzem świata Valentino Rossim. Kampania na pewno przyspieszy bicie serca fanów sportów motocyklowych, bowiem pierwszą nagrodą jest spotkanie z najbardziej utytułowanym kierowcą wyścigowym wszechczasów.

Bridgestone, oficjalny dostawca opon na zawodach MotoGP, zatrudnił Valentino Rossiego jako doradcę ds. rozwoju opon motocyklowych. Aby uczcić tę współpracę, firma stworzyła kampanię Club 46, w ramach której będzie oferowała fanom MotoGP i motocykli niepowtarzalne nagrody związane z Rossim.

W sumie odbędzie się siedem konkursów ogólnoeuropejskich, w których na 46 zwycięzców czekać będą niezwykłe nagrody, m.in. produkty Bridgestone i VR46. Najważniejszą nagrodą dla dwóch szczęśliwców jest jedyna w swoim rodzaju atrakcja – wizyta na arenie MotoGP i spotkanie z Valentino Rossim.

Wszystkie informacje na temat udziału w konkursach pojawią się na stronie www.bridgestoneclub46.eu, a każdy ze zwycięzców będzie miał swoje miejsce na naszej  „Ścianie chwały” na portalu.

„Bardzo się cieszymy, że możemy dać fanom motocykli możliwość bezpośredniego przeżycia wyścigów MotoGP i poznania Valentino” – mówi Jake Rønsholt, Director Corporate and Brand Communications w Bridgestone Europe. – „Z pewnością będą to dla wszystkich zwycięzców niezapomniane chwile!”.

Bardzo się cieszymy, że możemy dać fanom motocykli możliwość bezpośredniego przeżycia wyścigów MotoGP i poznania Valentino.