Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić najwyższą jakość podczas jej przeglądania. Pliki cookie są również stosowane celem zapamiętywania ustawień i gromadzenia statystyk strony. Jeśli zaakceptujesz pliki bez jakichkolwiek zmian ustawień, przyjmujemy że akceptujesz również otrzymywanie plików cookies na tej stronie. Istnieje jednak zawsze możliwość zmiany ustawień plików cookie.

Aktualności


Bridgestone zaopatrzy w opony samochody BMW wykorzystywane do kontroli bezpieczeństwa podczas MotoGP™

28 marca 2014

Firma Bridgestone, oficjalny dostawca opon zawodów MotoGP™, dostarczy opony dla floty samochodów BMW czuwających nad bezpieczeństwem wyścigów w sezonie 2014.

W miniony weekend współpracę dwóch gigantów rynku motoryzacyjnego przypieczętował wyścig na otwarcie sezonu, który rozegrany został na torze Losail International Circuit w Katarze.

W tym roku firma Bridgestone po raz szósty została wyłącznym dostawcą opon w zawodach MotoGP™. W ramach nowej umowy zaopatrzeniowej dla modeli BMW M, oficjalnego samochodu MotoGP™, firma Bridgestone wyposaży wszystkie samochody kontrolujące bezpieczeństwo na torze i samochody medyczne w najnowsze opony. Dzięki tej umowie czołowy producent opon na świecie zwiększy swoją widoczność na padoku zawodów MotoGP™, a jednocześnie będzie miał szansę zaprezentować szerokiej publiczności swoje najnowsze produkty dla samochodów osobowych i motocykli.

Samochody BMW M4 Coupe, M3 i M5, a także M6 Coupe oraz samochód medyczny M550d zostały wyposażone w opony UHP Bridgestone Potenza. Motocykle bezpieczeństwa BMW S1000RR HP4 zostały z kolei wyposażone w opony Bridgestone Battlax. Montaż produktów Bridgestone z segmentu Premium zapewni kierowcom pojazdów najwyższy poziom bezpieczeństwa, osiągów i kontroli jazdy.

Historia naszej wieloletniej współpracy z BMW to kilkanaście wspólnych projektów, takich jak program szkoleniowy BMW Driving Experience z 2008 r. czy też najnowszy projekt fabrycznego montażu opon Bridgestone w samochodach elektrycznych i3” – zdradza Jake Rønsholt, Director Corporate & Brand Communications w Bridgestone Europe. – „Jesteśmy podekscytowani możliwością rozwijania owocnej współpracy z BMW, tym razem w ramach zawodów MotoGP™. Współpraca w zakresie ogumienia dla samochodów kontrolujących bezpieczeństwo podczas wyścigów stanowi potwierdzenie naszego całkowitego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa, nie tylko kierowców na torze”.

Jesteśmy podekscytowani możliwością rozwijania owocnej współpracy z BMW, tym razem w ramach zawodów MotoGP™.