Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie, aby zapewnić najwyższą jakość podczas jej przeglądania. Pliki cookie są również stosowane celem zapamiętywania ustawień i gromadzenia statystyk strony. Jeśli zaakceptujesz pliki bez jakichkolwiek zmian ustawień, przyjmujemy że akceptujesz również otrzymywanie plików cookies na tej stronie. Istnieje jednak zawsze możliwość zmiany ustawień plików cookie.

Aktualności


Spotkaj się z Valentino Rossi i Bridgestone!

01 lutego 2013

W ramach wsparcia dla wprowadzenia serii opon Battlax Hypersport S20 w 2012 roku i Battlax Sport Touring T30 w roku 2013, Bridgestone Europe uruchomiła konkurs promocyjny dla klientów i sprzedawców opon Bridgestone.

Oprócz elektryzujących pakietów weekendowych MotoGP, zwycięzcy będą mieli okazję osobiście spotkać Valentino Rossi...

W ramach ekskluzywnej oferty za pośrednictwem europejskiej sieci dealerów opon Biker's Club Bridgestone oferuje 12 weekendowych pakietów MotoGP do wygrania w 2013 roku, obejmujących imprezę Bridgestone Motorsport MotoGP oraz pokrycie wszelkich kosztów podróży, zakwaterowania i wstępu na wyścigi.

Każda z 12 nagród zostanie przyznana jednemu szczęśliwemu uczestnikowi i jednemu sprzedawcy w ramach sieci Biker's Club. Wszystkie nagrody obejmują osobiste weekendowe spotkanie z 9-krotnym mistrzem świata Valentino Rossim w jego pit stopie na MotoGP.

Klienci mają szansę wygrać jedną z tych nagród za zakup zestawu (przód i tył) opon premium serii Bridgestone Battlax Hypersport S20 lub Battlax Sport Touring T30

w punkcie sprzedaży sieci Biker's Club na terenie Europy*. Po wypełnieniu krótkiego formularza w sklepie klienci muszą następnie zarejestrować swoje uczestnictwo na specjalnej stronie internetowej: www.mission-rossi.com  

Po zarejestrowaniu się i udzieleniu poprawnej odpowiedzi na trzy pytania konkursowe uczestnik ma szansę wygrać jedną z dwóch nagród oferowanych podczas każdej z 6 weekendowych imprez MotoGP od maja do września 2013: Le Mans, Catalunya, Assen, Sachsenring, Brno i Silverstone. Wszyscy zwycięzcy zostaną powiadamiani o wygranej na dwa miesiące przed każdą z powyższych imprez MotoGP.

„Bridgestone chce wykorzystać popularność Valentino Rossi i wyścigów MotoGP w ramach akcji, która obejmuje wszystkie podmioty w łańcuchu sprzedaży: sieć sprzedaży Biker's Club i naszych użytkowników ostatecznych”, mówi Vincent Van Houtte, Starszy Kierownik Motocyklowych Produktów Oponowych w Bridgestone Europe.

Promocja „Mission Rossi” jest wspierana przy pomocy szerokiej gamy materiałów dostępnych w punktach sprzedaży Biker's Club, komunikatów publikowanych w 12 językach na stronie Bridgestone poświęconej motocyklom, banerów internetowych, kampanii e-mail oraz działań na Facebooku i Twitterze.

Bridgestone jest czołowym producentem motocyklowych opon radialnych, których pełna gama jest dostępna w Europie. Bridgestone jest również wyłącznym dostawcą opon dla MotoGP, najważniejszej na świecie serii mistrzostw w wyścigach motocyklowych.

* W zależności od lokalnych przepisów

Bridgestone chce wykorzystać popularność Valentino Rossi i wyścigów MotoGP w ramach akcji, która obejmuje wszystkie podmioty w łańcuchu sprzedaży: sieć sprzedaży Biker's Club i naszych użytkowników ostatecznych.